شکستن قفل دیسک ها با DVD-Ranger 3.6.1.6


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 298
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 361
بازدید ماه : 19012
بازدید کل : 296438
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

DVD-Ranger 3.6.1.6 : نرم افزاری است کامل در زمینه ی تبدیل و کپی کردن دیسک های نوری DVD . این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای استاندارد در کپی و تبدیل ویدیو به همراه توابع جدید و ماژول های بسیاری که در خود گنجانده است می تواند تجربه ای جدید را در کپی کردن فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی برایتان به وجود آورد . مهم ترین ویژگی این نرم افزار که سازندگانش پافشاری زیادی بر عملی شدن آن داشته اند ، انجام پروسه ی کپی و تبدیل با بالاترین سرعت و سطح عملکرد بوده است که خوشبخاته به این مهم نیز دست یافته اند و دلیل این موفقیت نیز چیزی جز استفاده از الگوریتم های نوین و پیشرفته نیست . یکی از این الگوریتم ها استفاده از شتابدهنده ی GPU می باشد . رمزگذار ویدیویی DVD-Ranger با تکیه بر تکنولوژی خاص خود پروسه ی تبدیل را که گونه های مشابه که گاه از ۵۰ دقیقه تا ۶ ساعت طول می کشد به طور قابل توجهی کاهش داده و می تواند صرفه جویی بسیاری در وقت ارزشمند شما داشته باشد . حال اگر استفاده ی بسیار پایین این برنامه از پردازشگر ( CPU ) را نیز ذکر کنیم ، متوجه قدرت بالایش خواهید شد . دیگر نیازی به روشن گذاشتن کامپیوتر در چندین و چند ساعت برای اتمام کار وجود نخواهد داشت چرا که همه چیز در کمترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید .
ابزار رایت این نرم افزار که به صورت مجزا و حرفه ای در آن قرار داده شده است نه تنها امکان رایت ویدیو ها را بر روی دیسک های مختلف نظیر DVD و Blue-ray می دهد بلکه قابلیت ساخت ایمیج های استاندارد ( ISO ) و رایت آنها بر روی دیسک نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

DVD Ranger v3.5.1.3

 



 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: شکستن قفل دیسک ها با DVD-Ranger 3 , 6 , 1 , 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com