برای سرگرمی سنای آمریکا را هک کردند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 328
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 391
بازدید ماه : 19042
بازدید کل : 296468
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

  برای سرگرمی سنای آمریکا را هک کردند

 

سنای آمریکا قربانی جدید حملات سایبری در جهان شده است زیرا مقامات آمریکایی اعلام کردند گروهی از هکرها به وب سایت مجلس آمریکا حمله کرده اند.

 

مقامات آمریکایی پس از اعلام خبر این حمله دستور بازبینی ایمنی وب سایتهای دولتی را صادر کردند. به گفته آنها این رویداد بسیار ناراحت کننده بوده است اما نتوانسته امنیت کارمندان مجلس را خدشه دار کند.
آمریکا خبر هجوم سایبری به وب سایت مجلس را زمانی تایید کرد که یک گروه از هکرها به نام LulzSecurity اعلام کردند برای سرگرمی به وب سایت مجلس حمله کرده اند و فایلهایی از این وب سایت را بر روی اینترنت منتشر کرده اند. این گروه پیشتر شرکتهای سونی، نینتندو و فاکس نیوز را نیز مورد هجوم قرار داده بود.
مقامات آمریکایی اعلام کردند این حمله در انتهای هفته گذشته آشکار شد و مقامات اکنون در حال بازبینی تمامی وب سایتهایی که به وب سایت مجلس ارتباط دارند، هستند. گروه Lulz فایلهایی را بر روی اینترنت منتشر کرده اند که نشان از حضور آنها در شبکه مجلس سنا دارد، با این همه هیچ یک از این مدارک از حساسیت بالایی بخوردار نیستند.
آمریکا به تازگی اعلام کرده حملات سایبری را به عنوان اعلان جنگ می داند و خود را محق می داند که نسبت به این حملات از خود واکنش نشان دهد.

 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: برای سرگرمی سنای آمریکا را هک کردند ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com