دزدی اینترنتی ۲۵۰ میلیونی سه کارشناس ارشد آی تی در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 551
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 614
بازدید ماه : 19265
بازدید کل : 296691
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

 

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی با بیان اینکه افراد کاملا تحصیلکرده و دارای مقبولیت اجتماعی از طریق فناوری اطلاعات جرایم سنگینی را انجام می دهند از شناسایی و کشف باند کلاهبرداری اینترنتی که دارای مدرک فوق لیسانس فناوری اطلاعات بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از خبرگزاری مهر، سیدحسن بتولی امروز یکشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان ۸ دستگاه حکومتی و نظارتی برای پایش و کنترل سرویس های ارتباطی، اکتفا به دستگیری مجرم را تنها راه داشتن جامعه امن ندانست و با تاکید بر اینکه باید بخشهای مختلف نقش خود را در تامین امنیت جامعه نشان دهند ادامه داد:

امضای تفاهمنامه پایش و کنترل سرویس های ارتباطی میان دستگاههای حکومتی از جمله معدود اقدامات صورت گرفته در جهت مشارکت برای تامین امنیت جامعه است.

وی فناوری اطلاعات را عامل تعیین کننده در رشد و شکوفایی کشورها عنوان کرد و با تاکید بر اقداماتی که در این زمینه در پلیس آگاهی ناجا در چند سال گذشته صورت گرفته گفت: در سال ۸۹ بیش از ۱۰ میلیون خدمت الکترونیکی از سوی پلیس آگاهی انجام شده و بیش از ۲ میلیون تعویض پلاک خودرو و یک میلیون مجوز صنفی از طریق خدمات الکترونیکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه با بکارگیری فناوری اطلاعات ۳۰۰ درصد خدمات الکترونیکی پلیس آگاهی را افزایش دادیم تاکید کرد که بیش از ۷۰ میلیون نیاز مشتریان در برنامه چهارم توسعه از طریق این سیستم ها پاسخ داده شده است.

سردار بتولی با بیان اینکه وجود فناوری اطلاعات و بکارگیری آن در جامعه همان طور که در تامین امنیت و رفاه مردم نقش داشته فرصتی نیز برای خلافکاران و مجرمان ایجاد کرده است گفت: در بررسی جرایم در سطح کشور شاهد ایجاد جرایم جدید و تغییر در نحوه ارتکاب جرم با استفاده از فناوری اطلاعات هستیم که این امر باعث افزایش سرعت جرم و افزایش حجم خسارات ناشی از آن شده است.

وی با بیان اینکه افراد کاملا تحصیلکرده و دارای مقبولیت اجتماعی از طریق فناوری اطلاعات جرایم سنگینی را انجام می دهند از شناسایی گروه مرتکبین جرم دارای مدرک فوق لیسانس فناوری اطلاعات خبرداد و گفت: این گروه ۳ نفره دارای مدرک فوق لیسانس فناوری اطلاعات از معتبرترین دانشگاههای کشور بودند که با استفاده از ابزار فناوری اطلاعات مرتکب برداشت غیرقانونی و اینترنتی مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از حساب برخی بانک ها شده بودند که هم اکنون این گروه شناسایی شده و شیوه کارشان نیز کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه در این راستا علاوه بر پلیس آگاهی و امنیت و معاونت فناوری اطلاعات ناجا ، پلیس فتا نیز در جهت سالم سازی این فعالیتها ایجاد شده است تا امنیت ارتباطات برای شهروندان حاصل شود گفت: نگاه این تفاهمنامه حمایت از مشتری و تنظیم بازار است تا بتواند امنیت را برای بهره برداران این سیستم ها تامین کند. در این راستا در صورتیکه سوء استفاده ها منجر به بروز جرم شد پلیس آگاهی در خدمت دستگاهها خواهد بود.

 



javahermarket



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دزدی اینترنتی , ۲۵۰ میلیونی سه کارشناس ارشد , آی تی در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com