عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 761
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 824
بازدید ماه : 19475
بازدید کل : 296901
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

Google Earth Pro 5.0.1337 Multilanguage : شاهکاری دیگر از غول الکترونیک جهان گوگل. نسخه شبیه ساز پرواز گوگل ارت عرضه شد.توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

قابلیت جدید: از قابلیت جدید این نسخه میتوان به شاهکاری بی نظیر اشاره کرد که 40% دیگر به کاربران این نرم افزار افزود. شما در این قابلیت جدید نقش یک خلبان را ایفا میکنید و در جهان با هلیکوپتر و هواپیما حتی f16 و یا هواپیمای موتوره خودتان میگردید!!سوار بر هواپیمای جنگی و پرواز بر مناطق جهان شاهکاریست که حتی علاقه مندان به بازی هم به سوی این نرم افزار جلب شدند. هم بازی و هم گشت و گذار در جهان!!کافیست یک بار خلبان شوید تا لذت پرواز بر جهان را تجربه کنید. توضیحات تنظیم برای این ویژگی در ادامه مطلب موجود میباشد. دانلود کنید با حج 10 مگابایت نسخه حرفه ای و هلیکوپتری گوگل را!!

نکته: برای استفاده از شبیه ساز پرواز بعد از اجرای برنامه گوگل ارت از قسمت tools گزینه Enter Flight Simulator را انتخاب کنید تا هواپیما یا هلیکوپتر خودتان را انتخاب کنید و پرواز کنید.

Google Earth Pro 5.0.1337 Multilanguage

DOWNLOAD LINK:

DOWNLOAD: 10 MB

OR

DOWNLOAD MIRROR

Password: www.deltafoxy.com


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Google Earth Pro 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com