دانلود نسخه کم حجم بازی زیبای DiRT Showdown 2012


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 18871
بازدید کل : 296297
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 DiRT Showdown 2012-Black Box : نسخه کم حجم بازی اتوموبیلرانی زیبای showdown تنها چند ساعت پس از عرضه نسخه اصلی منتشر شد. تاکنون سه نسخه از عنوان اتومبیل رانی DiRT برای پلتفرم های مختلف منتشر شده و در کنار این سه عنوان، عناوین تحسین برانگیز دیگری همچون سریF1 ، Grid و ... را نیز در کارنامه درخشان Codemasters، ناشر و سازنده این عناوین می توان دید. در این مدت شرکت Codemasters خود را به اثبات رسانده که در کار ساخت عناوین Racing مهارت قابل توجه ای دارد. با توجه به موفقیت های پیایپی سری DiRT، این شرکت در تلاش برای عرضه نسخه های بیشتری از این سری بوده که هر نسخه نسبت به نسخه قبلی خود از توجه بیشتری برخوردار بوده. مدتی پیش از نسخه چهارم این سری با نام DiRT Showdown رونمایی شده.

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

دانلود با حجم فقط 1.3 گیگابایت و فرمت iso نسخه کم حجم blackbox فقط در دلتافوکس!

دانلود نسخه کم حجم بازی زیبای DiRT Showdown 2012

 

دانلود لینک مستقیم:

PART1   PART2   PART3

Password: www.deltafoxy.com

 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازیDiRT Showdown 2012 , دانلود بازیBinary Domain 2012 , دانلود رایگان نسخه pc بازیDiRT Showdown 2012 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازیDiRT Showdown 2012 , دانلود لینک مستقیم بازیDiRT Showdown 2012 , دانلود مدیافایر بازیBinary Domain 2012 , دانلود نسخه RELOADED بازیDiRT Showdown 2012 , دانلود نسخه بلک باکس بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com