دانلود نسخه کامپیوتر بازی زیبای Bully Scholarship Edition


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 973
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1036
بازدید ماه : 19687
بازدید کل : 297113
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Bully Scholarship Edition : نسخه کامپیوتر بازی معروف پلی استیشن 2 یا همان bully در دسترس شماست.عنوان بازی این پست Bully Scholarship Edition می باشد. داستان بازی مربوط به پسری شرور به نام جیمی هاپکینز است که چند باری از مدارس مختلف اخراج شده است. در اول بازی دمویی می بینید که مادر جیمی پسرش را راهی مدرسه ی شبانه روزی به نام BullWorth Academy می کند. جیمی پانزده ساله وارد مدرسه ای می شود که بیشتر دانش آموزان آن شرور هستند. در همان ابتدای ورود جیمی به داخل مدرسه سه دانش اموز به طرف او می آیند و می خواهند از جیمی زهره چشم بگیرند ولی شما باید همان موقع درس خوبی به آن ها بدهید چون اگر فرار کنید ، در ادامه داستان باز به طرف شما حمله ور می شوند. رفته رفته جیمی با قوانین سخت مدرسه آشنا می شود. مدرسه ناظمان بسیار زیادی دارد و تمام روز در حال گشت زنی در مدرسه هستند ولی جیمی بر خلاف قوانین مدرسه دست به ماجراجویی هایی می زند. در کل داستان بازی مربوط به ماموریت هایی هست که جیمی آن ها را انجام می دهد و البته در این راه با افراد بسیار قلدر مدرسه هم دست و پنجه نرم می کند و اسم و رسمی در مدرسه برای خود رقم می زند. داستان فقط در مدرسه اتفاق نمی افتد و در مراحل جلوتر در مدرسه باز شده و جیمی می تواند آزادانه داخل شهر برود. داستان در طول یک سال تحصیلی اتفاق می افتد که به خوبی گذر فصل ها و روزها نشان داده می شود.

دانلود با حجم 3.4 گیگابایت و فرمت iso نسخه skidrow  از دلتافوکس!

System Requirements: 3 GHz CPU, 1 GB RAM, 256 MB VRAM

دانلود نسخه کامپیوتر بازی زیبای Bully Scholarship Edition

 

دانلود لينک مستقيم:

PART1   PART2   PART3

PART4   PART5

Password: www.deltafoxy.com

 

 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازیBully Scholarship Edition , دانلود بازیBinary Domain 2012 , دانلود رایگان نسخه pc بازیBully Scholarship Edition , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازیBully Scholarship Edition , دانلود لینک مستقیم بازیBully Scholarship Edition , دانلود مدیافایر بازیBinary Domain 2012 , دانلود نسخه RELOADED بازیBully Scholarship Edition , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com