نسخه جدید کامپیوتر بازی Alan Wakes American Nightmare 2012


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 331
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 394
بازدید ماه : 19045
بازدید کل : 296471
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Alan Wakes American Nightmare 2012 : نسخه جدید بازی Alan Wakes American Nightmare که برای ایکس باکس عرضه شده بود به عنوان یک dlc برای کامپیوتر نیز عرضه شد.بعد از عرضه دو DLC از بازی Alan Wake، استودیوی Remedy اینبار یک عنوان مستقل و به قولی Spin-Off برای Alan Wake در نظر گرفته که American Nightmare نام دارد. داستان بازی، ۲ سال بعد از وقایع نسخه اول و پایان The Writer اتفاق می افتد. الن (Alan) در مکانی عجیب بیدار می شود و کمی بعد متوجه می شود که در حقیقت گرفتار یکی دیگر از داستان های خود شده است. سال ها پیش، او یکی از قسمت های برنامه Night Springs را که در حقیقت یک برنامه خیالی از نسخه اول است را نوشته بود. داستان این قسمت از مجموعه در مورد شخصی به نام Champion of Light است که در حومه آریزونا بیدار می شود و در ادامه می فهمد که شخصی دقیقاً هم شکل او، مدتی خود را جای وی زده و دست به قتل های زیادی زده است. این شخص آقای اسکرچ (Mr. Scratch) نام دارد که در نسخه اول ما متوجه شدیم توماس زین (Thomas Zane) به الن گفت که این فرد در مدتی که الن به اعماق تاریکی می رود، به جای او در دنیای واقعی زندگی می کند. در حقیقت داستان American Nightmare دنبال کننده این موضوع و شروع کننده داستان یکی از قسمت های Night Springs است. الن در ادامه متوجه می شود که داستانی که نوشته را به خاطر ندارد و حالا او باید دوباره این داستان که در حقیقت زندگی واقعی او است را بازنویسی کند و هر بار جزئیات جدیدی به آن بدهد تا سرانجام با کنار هم قرار گرفتن این جزئیات داستان کامل شود.

دانلود با حجم 2.6 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف RELOADED فقط از دلتافوکس!

این بازی پک الحاقیست و برای نصب باید نسخه اصلی بازی را نصب داشته باشید

نسخه جدید کامپیوتر بازی Alan Wakes American Nightmare 2012

 

دانلود با لینک مستقیم:

PART1   PART2   PART3   PART4

Password: www.deltafoxy.com

 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: برچسب‌ها: مشکل در بازي Alan Wakes American Nightmare , نقد بازي Alan Wakes American Nightmare , خريد پستي بازي Alan Wakes American Nightmare , خريد ارزان بازي , خربد آنلاين بازي Alan Wakes American Nightmare , دانلود , دانلود کرک بازي , دانلود کرک بازي Alan Wakes American Nightmare , دانلود پکيج بازي ها , دانلود بازي ماجراجويي , دانلود بازي اکشن , دانلود بازي جديد , دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com