دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Gears of War


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 189
بازدید ماه : 18840
بازدید کل : 296266
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

   Gears of War black box : زیباترین بازی کنسول Xbox 360 منحصول کمپانی بزرگ مایکروسافت پس از دریافت جوایز  متعدد و کسب نمره بی نظیر 95 تا 100 درصد از لحاظ زیبایی بازی در میان تمامی وبسایتها و پایگاههای نقد  بازی معتبر دنیا، و فروشی معادل بیش از 3.5 میلیون نسخه در سرتاسر دنیا به صورت اورجینال، سرانجام پس از یک سال انتظار هواداران در نوامبر سال 2007 برای PC نیزمنتشر شد ! این بار با تمامی زیبایی های نسخه Xbox 360 و حتی از لحاظ گرافیکی و تعداد مراحل و جزئیات بازی در سطح بالاتر !

Gears of War بازیکن را  به اعماق داستانی جذاب و هولناک از تلاش بشر برای نجات از شر نسل متفاوتی از مخلوقات است . گرافیم فوق العاده و سینمایی بازی با جلوه های ویژه استثنایی این بازی همراه  با داستان جذاب آن Gears of War را به بازی اشن متفاوتی مبدل ساخته که مطمئنا تمامی علاقمندان به بازی های اکشن علمی تخیلی و بازی های زیبایی همچون Doom، Quake، FEAR، BioShock و .... انتظار انتشار این بازی منحصر به فرد را می کشیدند !

دانلود نسخه کم حجم BLACKBOX فقط 3.8 گیگابایت از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Gears of War

 

دانلود لینک مستقیم:

PART1   PART2   PART3   PART4   PART5   PART6



کلمات کليدي : دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازی Gears of War , دانلود بازیGears of War , دانلود رایگان نسخهpc بازی Gears of War , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی Gears of War , دانلود لینک مستقیم بازی Gears of War , دانلودمدیافایر بازیGears of War , دانلود نسخه RELOADED بازی Gears of War , دانلود نسخه بلک باکس بازی هواپیمایی جنگی تاپگان, دانلود نسخه ریلودد بازی Gears of War , دانلود نسخه فشرده Gears of War , دانلود نسخه نهایی بازی Gears of War ,دانلود نسخه کم حجم Gears of War , دانلود کرک جداگانه بازی Gears of War , دانلود کرک نهایی و سالم بازی Gears of War

 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com