محافظت در برابر سرقت اطلاعات با Zemana AntiLogger 1.9.2.205


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 544
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 607
بازدید ماه : 19258
بازدید کل : 296684
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

امروزه بسیاری از کار ها اینترنتی شده اند و انجام هر عملیاتی در آن ، با استفاده از اطلاعاتی خاص و محرمانه امکان پذیر خواهد بود . به طور مثال برای دسترسی به حساب های بانکی تان می بایست شماره حساب و رمز عبور آن را وارد کرده تا بتوانید به پنل خود اجازه ورود پیدا کنید . اقسام دیگری از اطلاعات نیز وجود دارند که هر یک به اندازه ی خود می بایست محرمانه باقی بمانند  که کلمه عبور ایمیل ها و متون تایپ شده در چت روم ها  از این قبیل می باشند . از این رو افراد خرابکار و دزد های اینترنتی ، با ساخت بد افزارهایی با نام لاگر ، سعی در به سرقت بردن اطلاعاتی اینچنینی دارند تا بتوانند با استفاده از آنها ، هم پول شما را از آن خود نمایند و هم اینکه به حریم خصوصی تان تجاوز کنند . از آنجایی که استفاده نکردن از این سرویس ها ممکن است برای برخی سخت و حتی غیر ممکن باشد تنها راه باقی مانده ، مقابله می باشد .
Zemana AntiLogger یکی از نرم افزار های قدرتمنی است که با استفاده از آن می توانید امنیت خود را در استفاده از اینترنت و عملیات هایی که در آن انجام می دهید ، تضمین نمایید . این نرم افزار  با زیر نظر گرفتن تمامی برنامه ها ، اجازه فعالیت به بدافزار ها را نخواهد داد .
Zemana AntiLogger به عنوان اولین
نرم افزار طراحی شده در دنیای کامپیوتر می باشد که فناوری هایی را برای مقابله با SSL Logger ، WebCam Logger و ClipBoard Logger ها عرضه می نماید که نشانگر اهمیت تامین امنیت کاربر در این نرم افزار می باشد . با به روز رسانی های انجام شده در این نسخه می توانید به جنگ لاگر هایی بروید که برای بسیاری از نرم افزار های مشابه هنوز ناشناخته مانده اند و از پیروزی خود در آن مطمئن باشد .

 

 

حجم : ۶٫۶۵ مگابایت
پسورد :
www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

منبع : دانلود کده


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: سيستم عامل , لينوكس , ,
:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com