دانلود نسخه کرک شده بازی فوتبال فیفا Fifa 12


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 858
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 921
بازدید ماه : 19572
بازدید کل : 296998
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Fifa 12 : بالاخهر انتظار هواداران بازی فوتبال فیفا به سر رسید..FIFA Soccer 12 دارای موتور حرکتی جدید برای بازیکنان می باشد ، یک موتور فیزیکی قدرتمند برای ایجاد قابلیت های فیزیکی دنیای واقعی در هر عکس العمل بازیکنان که مهمترین ویژگی این بازی می باشد. گیم پلی ابتکاری و خارق العاده اش الهام گرفته از فوتبال واقعی می باشد. تمام دریبل های دقیق در این بازی کنترل کاملی بر روی توپ برای بازیکن حمله کننده ایجاد می کند و زمانی که تاکتیک دقاعی برقرار می شود جای گیری بازیکنان ، قطع کردن پاس ها و تمامی تکل ها بسیار هوشمندانه طراحی شده اند. علاوه بر تمام اینها بازیکنان کامپیوتر از هوش بازیکنان حرفه ای برخوردارند ، نسل جدید از هوش مصنوعی با کاربردی بالا که تنها در این بازی خواهید دید.

دانلود با حجم 6.8 گیگابایت نسخه اصلی با کرک از دلتافوکس!


امکانات :
-    دفاعی تاکتیکی : جای گیری ، تکل و قطع پاس ها به شکلی کاملا واقع گرایانه و درست در زمان مناسب از ویژگی های این بازی است. تاکتیک و زمان بندی در این قسمت های بسیار ضروری هستند.
-    دریبل دقیق : راه های جدیدی برای ایجاد موقعیت گل ، زمان بیشتر در دست داشتن توپ ، کنترل کامل روی بازی. می توانید از دریبل های ریز در فضاهای کم ، گوشه های زمین و موقعیت های دفع توچ استفاده کنید. 
-    مسابقه دوستانه آنلاین : می توانید در 10 فصل با دوستان خود بازی کنید و ثابت کنید که چه کسی بهتر است. بیشترین امتیاز هر فصل را بدست آورید و سپس فصل بعد را آغاز کنید تا از عنوان خود دفاع کنید.
-    تیم FIFA Ultimate : هم اکنون برای اولین باز می توانید تیم خود را از بهترین بازیکنان ستاره دنیا در یک جامعه آنلاین بسازید.
-    اصلیت  : بیش از 500 لیسانس کلوپ های ورزشی و 15000 بازیکن برای این بازی خریداری شده است.
-    روش بازی Career جدید : با موضوعی درام ، خط سیری جدید و داستانی احساسی در دنیای واقعی ، کاربران می توانند تصمیمات فراوانی را اتخاذ کنند. بالا رفتن قوه تحلیل و منطق باعث بهتر شده عکس العمل های بازیکن می شوند. 
-    موتور حرکتی بازیکن های فوتبال : موتور فیزیکی جدید برای ایجاد قابلیت های فیزیکی دنیای واقعی در هر عکس العمل بازیکنان فوتبال از مهمترین ویژگی های این بازی است. بازیکن های با در اختیار داشتن توپ ، هل دادن و کشیدن در صحنه های دفاعی می توانند لحظات یک فوتبال واقعی را حس کنند.

دانلود لينک مستقيم:

 

PART1   PART2   PART3

PART4   PART5   PART6

PART7   PART8   PART9   PART10

Password: www.deltafoxy.com



javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com